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VG6 PRECISION
AR-15 EPSILON 556 SL MUZZLE BRAKES 5.56

815421026269 100036668
A Muzzle Brake Sized to the Contour of Your 14.5-inch Rifle Barrel
Without filing paperwork with the ATF, AR-15 barrels must measure at least 16 inches long, and once you add in a muzzle device, you've got a rifle barrel that might not be as nimble as you want it. Pinning a muzzle brake to a short, 14.5-inch barrel can bring the overall length up past 16 inches, but once that brake is pinned, there's no going back. However, the Aero Precision Epsilon 556 SL Muzzle Brake makes that permanence a bit easier to live with. Each Aero Precision Epsilon 556 SL Muzzle Brake measures 0.745 inch in diameter, which matches the profile of many popular AR-15 barrels on the market. This means that there's a seamless transition between the brake and the barrel, allowing users to slide a gas block over a pinned-and-welded brake without issue. You can't do that with your A2 flash hider! The Epsilon 556 SL Muzzle Brake, though small, still has a definite impact, as its chamber design redirects muzzle gases to significantly reduce recoil. The channel cuts on the brake also reduce weight at the muzzle end of a rifle, making for a handier carbine design.
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Artikel-Nr.: 100036668
VG6 PRECISION AR-15 Epsilon SL Muzzle Brake 5.56mm Black
Herstellerproduktnummer: APVG100025A 815421026269 Ohne die Einreichung von Papierkram bei der ATF müssen AR-15 Läufe mindestens 16 Zoll lang sein, und wenn man ein Mündungsgerät hinzufügt, hat man einen Gewehrlauf, der vielleicht nicht so wendig ist, wie man es möchte. Das Festnieten eines Mündungsbremsers an einen kurzen 14,5-Zoll-Lauf kann die Gesamtlänge über 16 Zoll bringen, aber sobald diese Bremse genietet ist, gibt es kein Zurück mehr. Die Aero Precision Epsilon 556 SL Mündungsbremse macht diese Permanenz jedoch etwas erträglicher. Jede Aero Precision Epsilon 556 SL Mündungsbremse misst 0,745 Zoll im Durchmesser, was dem Profil vieler beliebter AR-15 Läufe auf dem Markt entspricht. Das bedeutet, dass es einen nahtlosen Übergang zwischen der Bremse und dem Lauf gibt, was den Benutzern erlaubt, einen Gasblock über eine genietete und verschweißte Bremse ohne Probleme zu schieben. Das kannst du mit deinem A2 Blitzdämpfer nicht machen! Die Epsilon 556 SL Mündungsbremse, obwohl klein, hat dennoch eine deutliche Wirkung, da ihr Kammerdesign die Mündungsgase umleitet, um den Rückstoß erheblich zu reduzieren. Die Kanalschnitte an der Bremse reduzieren auch das Gewicht am Mündungsende eines Gewehrs, was zu einem handlicheren Karabinerdesign führt.
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Eigenschaften: Finish: Black Hersteller/Modell: AR-15 Kaliber: 22 Caliber/5.45 mm (.220) Material: Stainless Steel

Eigenschaften

Finish: Black Hersteller/Modell: AR-15 Kaliber: 22 Caliber/5.45 mm (.220) Material: Stainless Steel Versandgewicht: 0,091kg Versandhöhe: 25mm Versandbreite: 51mm Versandlänge: 76mm

Artikeldetails

Made in USA



A Muzzle Brake Sized to the Contour of Your 14.5-inch Rifle Barrel
Without filing paperwork with the ATF, AR-15 barrels must measure at least 16 inches long, and once you add in a muzzle device, you've got a rifle barrel that might not be as nimble as you want it. Pinning a muzzle brake to a short, 14.5-inch barrel can bring the overall length up past 16 inches, but once that brake is pinned, there's no going back. However, the Aero Precision Epsilon 556 SL Muzzle Brake makes that permanence a bit easier to live with. Each Aero Precision Epsilon 556 SL Muzzle Brake measures 0.745 inch in diameter, which matches the profile of many popular AR-15 barrels on the market. This means that there's a seamless transition between the brake and the barrel, allowing users to slide a gas block over a pinned-and-welded brake without issue. You can't do that with your A2 flash hider! The Epsilon 556 SL Muzzle Brake, though small, still has a definite impact, as its chamber design redirects muzzle gases to significantly reduce recoil. The channel cuts on the brake also reduce weight at the muzzle end of a rifle, making for a handier carbine design.
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